Pomiń

Skontaktuj się z nami

Hej! Jak możemy ci pomóc?

Poszukaj odpowiedzi na swoje pytanie w poniższym polu. Użyj haseł takich jak "dostawa" lub "reklamacja", a my zaproponujemy ci kilka rozwiązań zbliżonych do sytuacji w jakiej się znajdujesz.

Nie wprowadzaj tu numeru zamówienia lub reklamacji. Do tego o wiele lepiej sprawdzą się inne narzędzia – wpisz hasło "status", aby dowiedzieć się, jak sprawdzić, na jakim etapie znajduje się twoja dostawa lub reklamacja.

Sprawdź, jak wiele możesz zrobić samodzielnie!

Przekonaj się jakie to szybkie i łatwe!

Śledź i zarządzaj zamówieniem

Możesz samodzielnie sprawdzić etap realizacji zamówienia oraz zmienić termin dostawy.

Śledź zamówienie

Zgłoś uszkodzenie

Otrzymałeś uszkodzony produkt w dostawie? Wejdź w szczegóły swojego zamówienia i wypełnij formularz, który będzie dostępny przez 48h od momentu otrzymania zamówienia

Moje zamówienia

Anuluj zamówienie

Sprawdź czy możesz samodzielnie anulować swoje zamówienie.

Anuluj zamówienie

Sprawdź dostępność produktu

Sprawdź dostępność produktów lub skorzystaj z opcji ustawienia automatycznego powiadomienia o ich ponownej dostępności.

Dowiedz się więcej

Zamów części montażowe

Zamów online zagubioną śrubkę lub brakujący zawias bez dodatkowych opłat.

Zamów

Historia zakupów

Nie możesz znaleźć paragonu/faktury? Z kartą IKEA Family to nie problem.

Moje zakupy

Zwroty ekspresowe

Możesz zwrócić produkty korzystając z formularza zwrotu ekspresowego.

Rozpocznij

Sprawdź saldo kart IKEA

Sprawdź saldo swojej karty upominkowej lub refundacyjnej.

Sprawdź saldo

Masz problem lub wątpliwość i szukasz rozwiązania?

Zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia, jesteśmy tu, aby ci pomóc.

Wybierz temat lub zagadnienie, a my pomożemy ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Zaczynamy

Zobacz, w jaki sposób możesz się z nami skontaktować

Napisz do nas na czacie

Czy wiesz, że na czacie pomożemy Ci w niemal każdej sprawie? Nasz czatbot Billie jest dostępny 24/7, a pracownicy na czacie służą pomocą od poniedziałku do soboty w godz. 7:00-23:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 8:00-23:00. Sprawdź, jakie to wygodne!

Zadzwoń do nas

Nasze wsparcie najszybciej uzyskasz na czacie. Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami przez telefon - możesz do nas zadzwonić na numer 22 275 00 00. Kontakt telefoniczny dostępny jest: pon-sob w godz. 08:00-19:00, nd handlowe w godz. 9:00-19:00.​

Znajdź najbliższy sklep lub Studio planowania i zamówień

Odwiedź sklep IKEA lub Studio planowania i zamówień i daj się zainspirować. Zapoznaj się z naszym asortymentem, obejrzyj przykładowo urządzone wnętrza i skorzystaj z naszych usług projektowania, dostawy czy montażu. 


W sprawach związanych wyłącznie z ochroną danych osobowych w IKEA, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, Sebastianem Faberem, korzystając z formularza kontaktowego.

Uwaga: Wiadomości niezwiązane z tematem ochrony danych osobowych w IKEA, które zostaną przesłane za pośrednictwem formularza, pozostaną bez odpowiedzi.


pracownik IKEA przy laptopie

Chcesz złożyć zamówienie przez telefon lub czat?

Nasz przyjazny zespół jest gotowy, aby odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania i rozwiązać wszelkie wątpliwości, zapewniając ci komfort i pewność podczas wyboru mebli przez telefon lub czat. 

Sprawdź, jak to działa!